Történt a tegnapi napon, hogy egy nagyon kedves kollégámmal túró rudi automatából szerettünk volna két terméket vásárolni. Miután a megfelelő pénzösszeget az automata rendelkezésére bocsájtottuk és kiválasztottuk a kívánt terméket, meg is kaptuk azt. Elfogyasztás után lett figyelmes kollégám arra, hogy mindkét termék minőségmegőrzési ideje elmúlt. Köznapi nyelven mondva, a termék szavatossága lejárt. A készüléken található telefonszámon egy kellemes hangú hölgy türelmesen végighallgatta a panaszom, majd felajánlotta, hogy másnap amikor a kollégájuk megy a készülékhez kárpótolnak a minket ért kellemetlenségekért. Miután elkérte a telefonszámom barátságban elköszöntünk egymástól.
És valóban a mai napon telefonált az automatát feltöltő kolléga, hogy kijavítsa a tegnapi csorbát. Így kollégám és én is kaptunk 2-2 darab ugyanolyan terméket, amit tegnap elfogyasztottunk.
Ezzel úgy gondolom, hogy a cég mindent megtett, hogy egyrészt a készülékből a lehető leggyorsabban eltávolítsa a lejárt minőségmegörzési idejű termékeket (ha még volt ilyen), másrészt kellő módon kártalanította az ügyfeleit.
Innen szeretném üzenni a cégnek, hogy továbbra is töretlen a termék iránt a bizalmunk.